wtorek, 28 lipca 2015

# 157 ROSJA




Dziś znalazłem w skrzynce kartkę z serii Greetings from ... Russia od mojej penpalki Niny z Woroneża w Rosji. Bardzo jestem zadowolony z korespondencji z Niną. Dobrze nam się pisze i wymieniamy się fajnymi pocztówkami. Wkrótce zaprezentuje kolejne pocztówki od Niny które dostałem w osobnej kopercie. Fajnie że ta kartka przyszła równo z kopertą - niesamowite :). To wspaniałe że można popisać sobie z ludźmi z różnych zakątków świata bez względu na poglądy, wyznanie czy sytuację polityczną. Dzięki temu dochodzę do wniosku że wszystko co złe w relacjach między państwami sprawiają rządy tych krajów i ich polityka a ludzie w nich żyjący chcą być szczęśliwi, żyć w pokoju i poznawać inne kraje, ludzi i ich kulturę ...

1 komentarz:

  1. Akurat ostatnio pokazywałam tę pocztówkę u siebie na blogu :) Kartkę każdy zna, ale Twoje znaczki to kolejne rosyjskie jakie widzę - ile oni ich mają?!

    OdpowiedzUsuń