wtorek, 14 lipca 2015

# 146 POLSKA



Kaszuby, piękna kraina lasami i jeziorami słynąca, dobrą kuchnią i oczywiście Kaszubami :). Mam rzut beretem i czasami tam bywam, a z racji tego że jestem Kociewiakiem :) częściej jestem w moim ukochanym regionie czyli na Kociewiu. No ale kartka z Kaszub więc co na niej: Jezioro Wdzydze największe na Kaszubach bardzo malownicze i raj dla kajakarzy bo połączone jest z kilkoma jeziorami. Wieża widokowa na Wierzycy. Byłem w pobliżu ale na niej niestety jeszcze nie, widok podobno super i lekko buja przy większym wietrze - podobno :). Szymbark - czyli skansen z domem do góry nogami, byłem i był to dobrze spędzony czas. Pocztóweczkę otrzymałem od mojego starszego synka z obozu w Sulęczynie. 

3 komentarze:

  1. Piękną pocztówkę wybrał dla Ciebie synek :) Przy następnej wizycie na Kaszubach, będę musiała się wybrać na zwiedzanie tych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Syn ma dobry gust, bo pocztówka jest bardzo ładna. Szymbark - chętnie bym się tam wybrała i zobaczyła ten słynny domek :) Miałam okazję być na Kaszubach, ale nie pamiętam dokładnie gdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy wietrze wieża widokowa rzeczywiście buja :) sprawdziłam! ALe widok z góry jest wspaniały. Do domku stojącym do góry nogami, stałam pół dnia, a gdy już do niego weszłam, mój błędnik się poddał a ja wraz z nim i się ewakuowałam ;)

    OdpowiedzUsuń