wtorek, 5 stycznia 2016

# 257 POLSKA



Mnich to szczyt w Tatrach o wysokości 2068 m.n.p.m. położony nad Morskim Okiem. Jest bardzo charakterystyczny i faktycznie przypomina zakapturzonego mnicha. Jest to jednocześnie moja ukochana góra w Tatrach którą bardzo lubię i mam nadzieję że kiedyś stanę na jej wierzchołku. Nie ma tam turystycznej trasy ale ta najłatwiejsza ze wspinaczkowych jest jak najbardziej możliwa do zdobycia dla sprawnego człowieka :) więc wszystko przede mną o ile zdrowie pozwoli. Pocztóweczka od Gosi w ramach kartkolotka, bardzo się ucieszyłem jak znalazłem tę kartkę w jej albumie na wymianę.

2 komentarze:

  1. O Mnichu nigdy nie słyszałam. Wolę szczyty ośnieżone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że jest taki szczyt, ale nie wiedziałam skąd się wzięła nazwa Mnich. Musiałabym się dobrze przyjrzeć i może faktycznie zauważyłabym tu jakiegoś mnicha :)

    OdpowiedzUsuń