czwartek, 22 października 2015

# 209 WIELKA BRYTANIA



Dziś wyciągnąłem ze skrzynki niespodziewaną pocztówkę z serii GF z Wielkiej Brytanii. Podoba mi się ta seria jak chyba większości postcrosserów. Usiłuję zebrać te karteczki z krajów jakie są na nich przedstawiane. Jak uda mi się znaleźć jakiś fajny pewny kontakt z danego kraju to wysyłam kopertą czyste GF i dostaję z powrotem wypisane ze znaczkami i stemplami z danego kraju. Jak na razie udało mi sie w ten sposób zdobyć karteczki z Rosji i Białorusi, Tajlandia jest w trakcie podróży a dziś niespodzianka od forumowej koleżanki Oli która przeprowadziła się do UK :). Dzięki Olu za pamięć.

3 komentarze:

  1. Ta kartka ma w tle wszystko z czym skojarzyły mi się UK: Big Ben i czerwony autobus. Ja akurat z tej serii zbieram tylko kartki z państw, w których byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipsterskie te kartki jakieś są :D No nie wiem jeszcze się do tej serii nie przekonałam :D a może to tylko zazdrość bo żadnej takiej jeszcze nie mam... xD sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta seria, nie mam na razie mocnego parcia, żeby umawiać się na swapy, ale chętnie przygarnęła bym jakaś z tej kolekcji, ponieważ jeszcze żadnej (oprócz naszej PL) nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń