czwartek, 20 sierpnia 2015

# 166 POLSKA




Tatry widok na Rysy najwyższy szczyt Polski, w dole schronisko nad Morskim Okiem. Uwielbiam to miejsce, za każdym razem jak tam jestem mam fantastyczną pogodę :). Taki fart bo jak był siostrzeniec to była taka mgła że nawet Morskie Oko skryło się za zasłoną  :). Na Rysym nie byłem, zalicztyłem w tym rejonie Szpiglasowy Wierch i Przełęcz pod Chłopkiem. Szczególnie ta ostatnia daje w kość :). Moim ulubionym szczytem jest tutaj jednak słynny Mnich ( 2068 m.). Marzy mi się wejście na niego. Ten szczyt ma coś w sobie magicznego ... Pocztówkę otrzymałęm dzięki Małgosi i Joasi w ramach "zrób komuś niespodziankę". Dzięki dziewczyny za przypomnienie jak bardzo kocham góry ...

2 komentarze:

  1. Uwielbiam góry, lecz dawno ich nie odwiedzałam. Chyba najwyższy czas znów zorganizować jakąś wyprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam nadzieję być w Tatrach już za miesiąc :D nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń