poniedziałek, 4 maja 2015

# 100 POLSKA



To moja 100-na  pocztówka otrzymana odkąd 14 października 2014 zarejestrowałem się na www.postcrossing.com. Tę herbatkę otrzymałęm od Karoliny forumowej moony-wroclove. Na tym blogu umieszczam tylko i wyłącznie pocztówki wypisane które otrzymuje z postcrossing.com, postcard united, swapów i od forumowiczów z postcrossing.com.pl. No i oczywiście jak dostanę kartkę od rodziny czy znajomych to też tu umieszczam :). No to teraz czekam na dwusetną :). Dziękuje wszystkim za te wszystkie pocztówki które sprawiają mi tyle radości. Za piekne znaczki i słowa zapisane na nich które są kwintesencją tej naszej pocztówkowej pasji ...

4 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszej setki :D ja właśnie przekroczyłam 1000 o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję setnej kartki!
    Ciasteczka wyglądają smakowicie, szkoda, że nie można się nim poczęstować :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki :) jesteście moimi pocztówkowo-blogowymi muzami w tym temacie :), daleko mi jeszcze do was ale staram się :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej setki i życzę kolejnych! :)
    Bardzo lubię tą kartkę z Postallove! :)

    OdpowiedzUsuń