czwartek, 18 czerwca 2015

# 134 POLSKA



Westerplatte - miejsce którego nie trzeba przedstawiać nikomu. Chyba nie ma Polaka który by nie słyszał o bohaterskiej obronie tego skrawka polskiej ziemii. Z racji że mieszkam i urodziłem się w Gdańsku bywam tu z rodzinką na spacerach. Dobre miejsce na przemyślenia i trochę samotności ... można pochodzić między drzewami jak i pogapić się w wody Zatoki Gdańskiej. Polecam widok sztormowych fal w tym miejscu :). Karteczka w ramach tagu widok na miasto od Małgosi.

3 komentarze:

  1. Mam bardzo podobną kartkę z tym pięknym widokiem. Na Westerplatte byłam raz; masz rację, to miejsce skłania do refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka :) u nas na każdej harcerskiej wycieczce nad morze tradycją jest odwiedzić Westerplatte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobną pocztówkę stamtąd, ale jedynie przepływam w pobliżu. Nie byłam na Westerplatte ani razu, mimo że kilka raz w Gdańsku byłam. Chciałabym się tam jednak kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń